KLASOWY KONKURS NA GRĘ PLANSZOWĄ W KL. IIB
W ramach realizowanego w naszej szkole ministerialnego projektu Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa, wychowawczyni klasy IIb ogłosiła konkurs klasowy na najciekawszą grę planszową. Każdy uczestnik mógł sam zaprojektować planszę, a nawet pionki do gry. Warunek był tylko jeden: gra musiała zawierać pytania dotyczące wybranej książki, tak żeby zachęcić innych czytelników do poznawania magicznego świata bajek, baśni i lektur.
Uczniowie klasy IIb podeszli do zadania z ogromnym zaangażowaniem, dzięki czemu powstały wspaniałe prace. Nawet najlepsze zdjęcia nie są w stanie oddać piękna tych gier ani wysiłku, jaki włożyły dzieci w ten projekt. Powstały fantastyczne, kolorowe gry planszowe, które mogą być sprawdzeniem znajomości lektur m. in. Bajek i baśni H. Ch. Andersena, wierszy Juliana Tuwima i Jana Brzechwy oraz lektur takich jak „Czarna Owieczka” , „Plastusiowy pamiętnik”, „Sposób na Elfa”.
Wszyscy członkowie Jury byli zachwyceni pracami, dlatego wybranie laureatów było nie lada wyzwaniem. Po długich i burzliwych naradach wybrano zwycięzców:
- I miejsce Amelia Bączyńska
- II miejsce ex aequo Łucja Michalecka, Stanisław Sobkiewicz, Kacper Walczak
- III miejsce ex aequo Damian Mazurewicz, Krzysztof Paszkiel, Marcin Wojciechowski
Zwycięzcom oraz wszystkim uczestnikom konkursu serdecznie gratulujemy!
Poniżej prezentujemy wykonane przez dzieci gry planszowe.